28 March 2011

Aku Bukan Superman...

Giler ape..dia pernah ke tengok aku pakai seluar dalam merah dekat luar? dah tentu2 aku tak kan pakai kot.. pernah ke dia tengok aku terbang? berlari dengan kelajuan cahaya? kebal dengan semua jenis senjata? make love dgn pompuan2 yang hot and spicy (macam menarik)??

Mungkin la kot sekali dua aku pernah berkelakuan seperti superman..muka pn takda la lari sangat kot..hensem aku lebih la sikit dari Mr Clark tu..tp tu cuma berkelakuan OK!! bukan the real superman..
 So kalau aku ni bukan superman..kenape dia nk bagi kerje superman dekat aku??

Azraz, you ganti I pergi meeting ok..pukul 10 nanti you sbmit dekat i report..lepas lunch kite discuss on new project. i nak tgk management paper dh siap dengan approval before EOB.. relax la jam baru pukul 8.15 pagi kot..


My boss is the Kryptonite..

No comments:

Post a Comment